Jump to content


Hej! Zauważyliśmy, że korzystasz z "adblocka".
Chcesz pozbyć się komunikatu? Wystarczy wyłączyć wtyczkę!
Jeśli chcesz swobodnie poruszać się po forum bez reklam możesz zakupić rangę "Premium".
Więcej informacji!
Existing user? Sign In

Sign In



Or sign in with one of these services

Sign Up
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Regulamin działu: "Rekrutacja do Gildii"


xAgresywny

Recommended Posts

1741239648_Regulamindziau.png.d5c370e1cb52c5bdc185bd7be7fef659.png

 

 

  1. Regulamin działu jest dopełnieniem Regulaminu Serwisu.
  2. W dziale nie ma ustalonego wcześniej wzoru lecz prosimy o ładne zaprezentowanie swojej gildii.
  3. Moderator ma prawo do usunięcia i/lub edycji tematu bez poinformowania o tym autora tematu.
  4. Tematy osób, które są nieaktywne od minimum 31 dni, bądź zostały zablokowane zostają przeniesione do działu "archiwum", w celu ponownej reklamy autor tematu zobowiązany jest napisać wiadomość prywatną do moderacji forum. (Administracja: https://tsforum.pl/administracja/) 
  5. Użytkownik ma prawo do posiadania jednego tematu w dziale dotyczącego jednej rekrutacji do gildii.
  6. W prezentacji/Rekrutacji swojej gildii zakazuje się reklamowania forum powiązanego z gildią. 
  7. Odświeżać temat można tylko po upłynięciu 24 godzin za pomocą przycisku "Odśwież temat". Odświeżanie tematów za pomocą tekstu na przykład: "ref", będą karane punktami ostrzeżeń. Pierwsze upomnienie będzie słowne w wiadomości prywatnej, natomiast drugie karane punktami ostrzeżeń, wartość: 3 punkty.
  8. Zabrania się dziękowania za opinię postem typu "Dziękuję za opinię", służy do tego reakcja "Dzięki!". Dodawanie tego typu postów powoduje przedwczesne odświeżenie tematu w niektórych przypadkach.
  9. Odpowiedzi mają dotyczyć gildii, każde inne będą karane ostrzeżeniami.

TeamSpeak3: XTS3.EU

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information