Skocz do zawartości


Hej! Zauważyliśmy, że korzystasz z "adblocka".
Chcesz pozbyć się komunikatu? Wystarczy wyłączyć wtyczkę!
Jeśli chcesz swobodnie poruszać się po forum bez reklam możesz zakupić rangę "Premium".
Więcej informacji!
Exit

Regulamin działu: "Zareklamuj się"

Rekomendowane odpowiedzi

Exit

1741239648_Regulamindziau.png.d5c370e1cb52c5bdc185bd7be7fef659.png.6c460e286f3d9eed0bc6c87e46cc2f47.png

 

  1. Regulamin działu jest dopełnieniem Regulaminu Serwisu.
  2. W dziale nie ma ustalonego wcześniej wzoru lecz prosimy o ładne zaprezentowanie swojego serwera.
  3. Moderator ma prawo do usunięcia i/lub edycji tematu bez poinformowania o tym autora tematu.
  4. W dziale nowe tematy są moderowane tzn. że musisz poczekać aż twój temat zostanie zaakceptowany przez moderację forum!
  5. Tematy osób, które są nieaktywne od minimum 31 dni, bądź zostały zablokowane zostają przeniesione do działu "archiwum", w celu ponownej reklamy autor tematu zobowiązany jest napisać wiadomość prywatną do moderacji forum. (Administracja: https://tsforum.pl/administracja/
  6. Użytkownik ma prawo do posiadania jednego tematu w dziale dotyczącego jednego projektu (jeśli osoba posiada kilka może wstawić prezentacje). W przypadku próby oszustwa i tworzenia tematów z domenami przekierowującymi na ten sam projekt osoba zostanie ukarana. 
  7. W prezentacjach swoich serwerów zakazuje się reklamowania forum powiązanego z projektem. 
  8. Odświeżać temat można tylko po upłynięciu 24 godzin za pomocą przycisku "Odśwież temat". Odświeżanie tematów za pomocą tekstu na przykład: "ref", będą karane punktami ostrzeżeń. Pierwsze upomnienie będzie słowne w wiadomości prywatnej, natomiast drugie karane punktami ostrzeżeń, wartość: 3 punkty.
  9. Zabrania się dziękowania za opinię postem typu "Dziękuję za opinię", służy do tego reakcja "Dzięki!". Dodawanie tego typu postów powoduje przedwczesne odświeżenie tematu w niektórych przypadkach.
  10. Odpowiedzi mają dotyczyć serwera TeamSpeak, każde inne będą karane ostrzeżeniami.
  11. Prezentacje, których ip serwera będzie przekierowywało na inny projekt będą przenoszone do archiwum.
  12. Aby temat został zaakceptowany prezentowany projekt musi posiadać domenę z końcówką (np. ".pl", ".eu" itp.)
  13. Minimalna ilość slotów, którą musi posiadać serwer to 32

 

 

Zasady obowiązują od dnia ich publikacji 23.07.2019

Moderacja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez informacji.

 

Jestem grubym człowiekiem, nie bijcie... plsss

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×

Powiadomienie o plikach cookie