Skocz do zawartości

Hej! Zauważyliśmy, że korzystasz z "adblocka".
Chcesz pozbyć się komunikatu? Wystarczy wyłączyć wtyczkę!
Jeśli chcesz swobodnie poruszać się po forum bez reklam możesz zakupić rangę "Premium".
Więcej informacji!
Astratus

[Rozwiązany] BOT TS3

Rekomendowane odpowiedzi

Astratus

Witam,
Jestem nowy w świecie serwerów TS3. Założyłem nowy serwer i chciałbym wgrać na niego bota, który pomoże mi ogarniać kilka spraw, m.in:

• Wiadomość powitalna;
  • Generowanie listy administracji online na kanale;
  • Generowanie ogólnej listy administracji (może być generowana na tym samym kanale co lista adm. online);
  • Generowanie kanałów prywatnych i sprawdzanie ich (chodzi tutaj o usuwanie kanału jeśli nikt go nie odwiedzi przez X czas);
  • Automatyczna rejestracja po wejściu na kanał lub po upływie określonego czasu;
  • Poke`owanie administracji jeśli użytkownik wejdzie na kanał pomocy;
  • Zmiana nazwy serwera dla liczby ludzi online (MOJANAZWA.TS | Online: 10/15).

Posiadam PHP wersji 7.4
Testowałem już GBota, ABota, SBot, itp.
Problem jest taki, że boty nie wchodził, prawdopodobnie błędem była wersja PHP, większość tych botów były na starszej wersji PHP. Problemem również był rok, chodzi tutaj o powstanie botów, jeśli bot został stworzony w 2017, a mamy 2020 to dużo zmian wprowadził sam TeamSpeak3. 
Teraz przechodzę do prośby. 
Proszę listę botów, które będą działać na mojej wersji PHP. Mogą być również boty od zagranicznych twórców.

Pozdrawiam! 🙂 

Odnośnik do odpowiedzi
Angel

api ts3admin.class jest stare i niezmieniane 

nie zostały dokonane żadne zmiany w uzywaniu jego - co za tym idzie to czy bot jest 2017 czy 2020 nic nie zmienia w tym przypadku

jeżeli masz php7 to zawsze możesz zmienić pojedynczą wypartą funkcję która ewentualnie została użyta,ale pewnie takiej nie znajdziesz, bo jest kompatybilność wstecz 

co najważniejsze, jeżeli instalowałeś i nie działały to znaczy, że popełniłeś jakieś błędy podczas instalacji/konfiguracji