Jump to content
Existing user? Sign In

Sign In



Or sign in with one of these services

Sign Up
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Rozwiązany] Problem z połączeniem


quentiss

Recommended Posts

Witam otóż mój kolega ma problem z połączeniem się na server, posiada on internet z Orange.

Logi:
 

  1. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Connect to server: ***  
  2. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Trying to resolve ***
  3. 20.01.2020 09:03:14 TSDNS   Info    Trying to resolve server name: sewciu  
  4. 20.01.2020 09:03:14 TSDNS   Info    Server name successfully resolved  
  5. 20.01.2020 09:03:14 TSDNS   Info    Lookup: 51.254.***.***:9987, parse result: IPv4 51.254.***.*** 9987
  6. 20.01.2020 09:03:14 TSDNS   Info    Server name resolved to IPs
  7. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Lookup finished: ip=51.254.***.*** port=9987 query=*** error=0  
  8. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Resolve successful: 51.254.***.***:9987
  9. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Initiating connection: 51.254.***.***9987 
  10. 20.01.2020 09:03:14 ClientUI    Info    Connect status: Connecting 
  11. 20.01.2020 09:03:19 ClientUI    Info    Connect status: Disconnected   
  12. 20.01.2020 09:03:19 ClientUI    Info    Failed to connect to server, want autoreconnect = 0
Edited by NoFeaR

icon_2830218300.PNG

icon_1206693594.png

imageproxy.png

Link to post
Share on other sites

Generalnie nigdy z Orange nie miałem nic doczynienia.

 

Ale logi clienta dużo nie mówią - jakby zrobił jakiś traceroute czy coś to by było wiadomo w którym miejscu jest problem. Kontakt z hostingiem i bezpośrednio z Orange byłby zalecany, ale:

 

Mój Administrator posiada net z Orange, i odpowiedzi jakie dostaje są w stylu -

 

Telegram_kT30yZcw3u.png

 

 

Rp0vZ8K.png

Link to post
Share on other sites

Ktoś jeszcze mi mówił, że jakieś porty może mieć zablokowane, ale kompletnie się na tym nie znam...

8 minut temu, Pantoflarz napisał:

Generalnie nigdy z Orange nie miałem nic doczynienia.

 

Ale logi clienta dużo nie mówią - jakby zrobił jakiś traceroute czy coś to by było wiadomo w którym miejscu jest problem. Kontakt z hostingiem i bezpośrednio z Orange byłby zalecany, ale:

 

Mój Administrator posiada net z Orange, i odpowiedzi jakie dostaje są w stylu -

 

Telegram_kT30yZcw3u.png

 

 

 

icon_2830218300.PNG

icon_1206693594.png

imageproxy.png

Link to post
Share on other sites

Niech sprawdzi czy ma automatyczna datę w windowsie, ostatnio to wszyscy tego nie mają a potem narzekają że wbić nie mogą 😂

sygnaturaa.png.8cb70d402d8c4c551226f2340f2f6b22.png

 

"They hate me because they can't beat me"

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, miszorek napisał:

Dokładnie,możliwe że twój kolega ma zablokowane porty,niech wejdzie na ustawienia routera i niech odblokuje port

Mógł byś powiedzieć jakie porty

 

icon_2830218300.PNG

icon_1206693594.png

imageproxy.png

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information