Skocz do zawartości


Hej! Zauważyliśmy, że korzystasz z "adblocka".
Chcesz pozbyć się komunikatu? Wystarczy wyłączyć wtyczkę!
Jeśli chcesz swobodnie poruszać się po forum bez reklam możesz zakupić rangę "Premium".
Więcej informacji!
LifeTrue

[Rozwiązany] Problem z instalacją klienta ts3

Rekomendowane odpowiedzi

LifeTrue

Witam, mam problem ze kiedy pobieram ts3 64bit win10 wykakuje mi takie cos  i nie wiem co robic

Przechwytywanie.PNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
кℓαкiєя

Sprawdź jaką masz wersję bit na kompie, bo może masz 32 i nie pójdzie Ci 64.


Wszelkie pytania, pv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
LifeTrue
7 godzin temu, KlaKier napisał:

Sprawdź jaką masz wersję bit na kompie, bo może masz 32 i nie pójdzie Ci 64.

Nie stety juz próbowałem i tez nie dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
LifeTrue
2 godziny temu, Freeway napisał:

Próbowałeś pobrać starszą wersję?

Nie ale jak sie donich dostac?

 

 

#

27 minut temu, LifeTrue napisał:

Nie ale jak sie donich dostac?

 

Przed chwila znalazlem i ten sam blad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
GryTrean
Cytuj

"Nazwa tematu powinna być adekwatna do treści. "

 

Skoro masz problem z instalacją TS3, napisz w tytule, że właśnie o to chodzi.

 

Tym razem zmienię nazwę za Ciebie, ale następnym razem pamiętaj o tym

 

////////////////////////////////////////////

 

Co do samego tematu:

Próowałeś włączyć installer jako administrator? Z jakiego źródła ściągasz installer (ie. z oficjalnej strony teamspeaka, czy z innego źródła?). Na pewno ściągasz poprawn wersję?

Edytowane przez GryTrean

cześć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Dave

NSIS jest to aplikacji windowsowa - taki windowsowy instalator, a biorąc pod uwagę twój błąd mogę zasugerować sprawdzenie czy aby na pewno nie robisz tego w trakcie instalowania aktualizacji systemowych - wykonywanie dwóch instalacji w jednym czasie często prowadzi do różnych błędów (nawet w przypadku aktualizacji).

Jeśli nie to proponuje sprawdzić komputer w poszukiwaniu wirusów oraz upewnić się że wszystkie sterowniki są prawidłowo zainstalowane.

 

Znalazłem jeszcze jedno dość dziwne rozwiązanie powyższego problemu. Nie wiem czy działa i wgl, ale nie zaszkodzi spróbować:

1. Zmień nazwę dla pobranego pliku na "tsforum_jest_zajebiste" - zachowaj przy zmianie nazwy rozszerzenie pliku jeśli jest widoczne

2. Kliknij prawym przyciskiem myszy na plik instalatora i następnie kliknij "Wytnij"/ "Cut"

3. Przejdź do innej lokalizacji np. Dokumenty ;)

4. Klikając prawym przyciskiem myszy wklej wcześniej wycięty plik

5. Uruchom wklejony plik

 

PS> Tak wiem to nie ma sensu, ale spróbuj :D Przez windowsy widać cuda

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×

Powiadomienie o plikach cookie