Skocz do zawartości


Hej! Zauważyliśmy, że korzystasz z "adblocka".
Chcesz pozbyć się komunikatu? Wystarczy wyłączyć wtyczkę!
Jeśli chcesz swobodnie poruszać się po forum bez reklam możesz zakupić rangę "Premium".
Więcej informacji!
TezO

Błąd przy ikonach

Rekomendowane odpowiedzi

TezO

Nie wiem gdzie dodać ten temat więc dodaje tu do poradników.

Zrobiłem wraz z kolegą serwer ts3, i gdy dziś chcieliśmy wgrać ikony wyskoczyło mi takie coś: 

Raporty transferu „icon_24620699”: (lost file transfer connection)

O co chodzi ? Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedz :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
_StW_

Czasami nie blokowaliscie portów ? Bo raczej port został zablokowany do transferu :/ z czego "lost file transfer connection" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
`.Łukasz.

Sprawdź czy masz odblokowany port transferu 30033 - Jeżeli tak, to dobrze.

Kolejna sprawa. Sprawdź w Virtual Server -> Transfers -> w każdej opcji musi być -1 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
TezO
Dnia 1.06.2017 o 23:00, Keczupekek napisał:

Czasami nie blokowaliscie portów ? Bo raczej port został zablokowany do transferu :/ z czego "lost file transfer connection" ;)

Porty odblokowałem już wczoraj

 

 

Dnia 1.06.2017 o 23:28, `.Łukasz. napisał:

Sprawdź czy masz odblokowany port transferu 30033 - Jeżeli tak, to dobrze.

Kolejna sprawa. Sprawdź w Virtual Server -> Transfers -> w każdej opcji musi być -1 

 

A gdzie znajdę ten Transfer ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Matex
14 minut temu, TezO napisał:

A gdzie znajdę ten Transfer ? 

 

Obstawiam, że na darmowym hostingu. Jeśli tak to nie wgracie ikonek ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
`.Łukasz.
33 minuty temu, TezO napisał:

A gdzie znajdę ten Transfer ? 

Witam,

Możesz sprawdzić swoje porty, wykonując skan portów twojego serwera, dzięki temu serwisowi:

http://www.canyouseeme.org/

Jeżeli port TCP 30033 jest zablokowany wpisz te regułki do putty:

iptables -A INPUT -p tcp -m tcp --dport 30033 -j ACCEPT

Jeżeli błąd nadal będzie występował. Wejdź w Virtual Server -> Transfers i ustaw tak jak na screenie:

https://scr.hu/Yjwydn

 

Edytowane przez `.Łukasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
TezO

3)

Gdzie ja znajdę ten Virtual server ? 

Gdy wchodzę tam na 192.168.0.1  na internecie i chodze w virtual server to nie ma tam takiego czegoś jak transfer 

Pewnie źle szukam

 

2) 

Nie zam się na PuTTY i nie wiem gdzie to wpisać :///

 

 

1) 

Gdy wchodzę na tą stronę: http://www.canyouseeme.org/

i wpisuje tam port poniżej wyskakuje mi Error

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
`.Łukasz.

Na samej górze serwera jest nazwa twojego serwera, kliknij prawym myszy a następnie: Edit Virtual Server. 

 

To w takim razie, gdzie kupiłeś serwer, skoro nie wiesz co to jest "Putty". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
TezO

Na YouTube widziałem co trzeba zrobić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Matex
52 minuty temu, TezO napisał:

3)

Gdzie ja znajdę ten Virtual server ? 

Gdy wchodzę tam na 192.168.0.1  na internecie i chodze w virtual server to nie ma tam takiego czegoś jak transfer 

Pewnie źle szukam

 

2) 

Nie zam się na PuTTY i nie wiem gdzie to wpisać :///

 

 

1) 

Gdy wchodzę na tą stronę: http://www.canyouseeme.org/

i wpisuje tam port poniżej wyskakuje mi Error

 

 

 

 

Czyli masz serwer postawiony na swoim komputerze? Musisz przekierować w routerze port 30033 TCP. Podaj jakiej firmy masz router będzie łatwiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
TezO

TP-Link TL-WR841N

 

Edytowane przez TezO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Matex
5 minut temu, TezO napisał:

TP-Link TL-WR841N

 

 

Zakładam, że przekierowałeś port 9987. Postąp tak samo z portem 30033.

 

59319843a7d22_Screenshotfrom2017-06-0218-54-13.thumb.png.1bf1507a17c2b9f543e57884e7706c61.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
`.Łukasz.

Proszę podaj mi adres twojego serwera na pw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Matex
58 minut temu, TezO napisał:

Zrobiłem tak i dalej nie działa :/

 

 

Zapore wyłączyłeś? Możliwe, że Twój dostawca blokuje ten zakres portów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
`.Łukasz.
Dnia 2017-06-02 o 21:11, Matex napisał:

 

Zapore wyłączyłeś? Możliwe, że Twój dostawca blokuje ten zakres portów.

Wyłączył i błąd nadal występował.

Myślę, że jest to spowodowane przez Firewall systemowego, który ma zablokowany port 30033.

 

 

#

Dnia 2017-06-04 o 14:44, Eros_PL napisał:

Przede wszystkim jeżeli masz dostęp do query spróbuj programem yatqa ponieważ bardzo często to wystarczy.

Kolega ma postawiony serwer na Systemie Windows ;c 

Najprawdopodobniej jak napisałem wyżej.. Firewall systemowy blokuje. To już jest grubsza sprawa a, że nie jestem informatykiem nie chce go wprowadzać w błąd, nie widząc tego co robi.

Dlatego nie jestem w stanie mu pomóc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
wredna.

Proszę o zachowanie spokoju i kultury. 

Naprawdę można być na jednej randze i się nie spinać.

Macie odmienne zdania, inne rady - okej, która zadziała to zadziała i tyle. Widocznie ktoś ma 'większą' lub 'mniejszą' wiedzę.

Nie każdy musi być orłem w każdej dziedzinie.

Proszę o szacunek do siebie, jeśli macie odmienne zdanie - zostawcie, róbcie swoje. Dbajcie o swoją rangę, a nie o innych.

Ostatni raz ostrzegam. 


 

Wredna -stopka.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Venden!

Błąd został rozwiązany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
кℓαкiєя

Zamykam, temat nie aktywny.


Wszelkie pytania, pv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×

Powiadomienie o plikach cookie