Skocz do zawartości


Hej! Zauważyliśmy, że korzystasz z "adblocka".
Chcesz pozbyć się komunikatu? Wystarczy wyłączyć wtyczkę!
Jeśli chcesz swobodnie poruszać się po forum bez reklam możesz zakupić rangę "Premium".
Więcej informacji!
kokoloko1995

[Rozwiązany] Błędy podczas próby uruchomienia teamspeak3

Rekomendowane odpowiedzi

kokoloko1995

Dzień dobry!

To będzie prawdopodobnie będzie pierwszy trudny orzech do zgryzienia. Liczę na Wasze doświadczenie i profesjonalizm.

Otóż podczas próby uruchomienia programu TeamSpeak3 wyświetlił mi się komunikat : ,,nie znaleziono api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll ,, (W skrócie).

W związku z tym postanowiłem działać sam zgodnie ze wskazówkami tego oto filmu :

 

Po wykonaniu pkt nr.1 oraz pkt nr. 2 postanowiłem pobrać oba pliki (x64 i x84) z podanej przez autora strony (Oficjalnej Microsoftu). Niestety bezskutecznie. Po pobraniu instalacja nie może dojść do skutku, ponieważ po załadowaniu całego paska instalacji nic się nie dzieje (Czekałem dobre kilkanaście minut).

Sytuacja z plikami Visual C++ wygląda u mnie tak, jak plik w załączniku. Chciałbym też zaznaczyć, że plik z 28-01 nie był zainstalowany ze strony oficjalnej Microsoftu (przeczyłoby to temu co napisałem wyżej) ale wraz z programem teamspeak3.

Aktualnie problem leży głębiej, i podczas próby uruchomienia teamspeaka wyświetla mi się ( drugi plik załącznika).

 

Chciałbym zaznaczyć, że bardzo zależy mi na znalezieniu odpowiedzi na mój problem.

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady. Postaram się sprostać Waszym propozycjom, mimo że z informatyką niewiele mam wspólnego.

Posiadam Windows 7 Home Premium, wersja 64-bitowa.

Nie wiem co jeszcze mógłbym podpowiedzieć, w razie większej ilości informacji proszę o pytania.

 

Pozdrawiam,

Michał.

TS3.png

ts.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Trele

1. Pobierz bibliotekę Visual C++ dla wersji x86 (32 bitowej) z tego linku - https://download.microsoft.com/download/9/3/F/93FCF1E7-E6A4-478B-96E7-D4B285925B00/vc_redist.x86.exe (oficjalna baza microsoftu)


2. Pobierz klienta TeamSpeak 3 dla systemów 64 bitowych z tego linku - http://dl.4players.de/ts/releases/3.1.0.1/TeamSpeak3-Client-win64-3.1.0.1.exe (oficjalna baza TeamSpeak) 


Zalecam pobrać samego klienta (punkt 2), starego oczywiście odinstalować i zainstalować nowego :)

@kokoloko1995

 

Pozdrawiam administrator serwisu tsforum.pl


173f25be3f011fba179255f65211574a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
kokoloko1995

Na wstępie dziękuję za tak sprawną odpowiedź, szczerze mówiąc nie spodziewałem się tak wczesnej inicjatywy z Twojej strony :D

Problem uległ poprawie, choć nadal nie jest rozwiązany. Wróciłem do punktu wyjścia (załącznik) i wyświetla mi się ten błąd, który miałem na samym początku.

Czy dziś również dostanę równie trafne propozycje? Liczę na to.

Pozdrawiam ;)

Michał

tsssss.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Trele

Spróbuj pobrać samą bibliotekę oddzielnie: 

Ukryta zawartość.

    Przyznaj reakcje, aby zobaczyć ukrytą zawartość.
 (pobierz, nasz hosting) (skan dla pewności: https://www.virustotal.com/pl/file/e128f7cf124e7d1ecce652de9dcbb12da66006818a16bf8827c0e6811bf26adb/analysis/
Upload wykonaj bezpośrednio do: C:\Windows\System32\ 
(Zamiast C: możesz mieć inną literę zależy jak masz nazwany dysk z windowsem) 
Do poprawnego działania może konieczny być restart komputera. 


W razie dalszych problemów pozostaję do twojej dyspozycji. 


173f25be3f011fba179255f65211574a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
kokoloko1995

Nie mogę zainstalować tej biblioteki. Wyświetla mi się informacja, że System Windows nie może znaleźć odpowiedniego programu do otwarcia tego pliku. Co mogę zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Trele

@kokoloko1995 próbujesz go uruchomić? Tak jak napisałem wyżej wklej po prostu ten plik do katalogu  C:\Windows\System32\ 
Może brakować też tej biblioteki w katalogu 32 bitowym - wtedy wklej ten sam plik również do katalogu C:\Windows\SysWOW64\ 

Screenshot_8.png

 

 

Instrukcja wrzucania plików w języku angielskim: 

Screenshot_9.png
 


173f25be3f011fba179255f65211574a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
kokoloko1995

Niestety. Pliki wrzucone, komputer zrestartowany i nadal wyświetla mi się ten komunikat. Co dalej?

teas.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Trele
6 minut temu, kokoloko1995 napisał:

Niestety. Pliki wrzucone, komputer zrestartowany i nadal wyświetla mi się ten komunikat. Co dalej?

teas.png

 

Ciężko określić na pewno przetestuję to u Siebie i będę szukał rozwiązania, wysłałem Ci najnowszą wersję klienta, spróbuj zainstalować starszą. http://dl.4players.de/ts/releases/3.0.19.4/TeamSpeak3-Client-win64-3.0.19.4.exe 
Jeżeli to nie pomoże, będziemy kombinować dalej ;)
 


173f25be3f011fba179255f65211574a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
kokoloko1995

O, starsza wersja działa ;)

Dziękuje za zaangażowanie. Problem rozwiązany, choć ciekawi mnie dlaczego pojawiały się kłopoty dla nowszej wersji. Na razie jednak nie będę nic zmieniał, dopóki mogę się komunikować na tej wersji.

Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Pozdrawiam,

Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Trele

Z tego co widzę to nie tylko Ty masz problem z tą wersją, http://forum.teamspeak.com/threads/128841-I-can-t-update-to-the-3-1-(api-ms-win-crt-runtime-1-1-0-dll) 
Podane jest rozwiązanie przez jednego członka ekipy TeamSpeak, nie wiem czy działa, musiałbyś sprawdzić. 
Przeanalizuję problem i dam znać w tym temacie.
Nie ma problemu po to tu jestem :)

Tymczasem zamykam, w razie wątpliwości proszę o zgłoszenie tematu, otworzę go i poinformuję o statusie tematu w wiadomości prywatnej. 


Pozdrawiam

 

 


173f25be3f011fba179255f65211574a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×

Powiadomienie o plikach cookie